dålig uppdatering!!!!!!

Hello bitches

Vi har ju tiepp inte uppdaterat på liksom hundra år ?! :S
men jag tänkte göra det nu! bra va? Förstod det!
Hur va er julafton ? :D Min va jättebra! Ni kanske inte visste det, men jag älskar julafton! Asså julafton betyder jättemycket för mig tiepp! En speciel sak, men det får ni inte veta! Lite privatliv får man väl ha ? ;)
Jag fick iallfall jättebra saker på julafton!
Lösnaglar,LÖSHÅR,en planch med kissie, daah ? haha. 5 tröjor, 3 byxor, jacka, sveamössa ;) ( har 3 nu ) haha :§
tiepp mjukisbyxor, SSS . toffsar, ny bh och massa söta saker av mina kompisar! åhh hanna babe (k'
Tack för tröjan haha ;) ! Hon gav mig en vit tröja där hon hade skrivit I LOVE HANNA till mig och till henne I LOVE EMMA ! Det är min fwjortis det! ;) SKÄMT ÅSIDO!

God Jul !

/ eemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0