fakta om oss

Cha cha emmabooiii och hannibanniii here :*

Jag tänkte tiepp att ni kanske ville veta lite fakta om oss ? För ni älskar ju liksom oss och vi älskar tiepp er så vi kan vara lite snälla idah tiepp :*

Namn: Emma ******** ;)
Ålder: 14, 15 i höst bitches
Bor: Stockholm :D
Husdjur: inga, det är tiepp äckligt! :§
Syskon: lillasyster
Skola: Södermalmsskolan ;)
Bästa kompis: hanni booiii ;*  love ya bitch!
Kille: K******* ;)
Favoritfärg: Rosa ofc!?
Favoritmat: när jag äter mat så... pasta tiepp ?
Favoritdjur: sorry, men jag gillar tiepp inte djur!
Favoritfamiljemedlem: jag älskar alla lika mycket liksom ?
Favoritaffär: Gina tricot och H&M
Favoritbloggare: KISSIE?!!!!!!!!!!?!??!??!!?!
Hatbloggare: dessie, wannabee kissie?!?!??!??! låt henne va :SSSS

nu vet ni ! later bitches :* Nu ska hanniibooii skriva sina frågor och sen drar vi ner på stan, ses där ?


/ eemma ♥



Namn: Hanna
Ålder: 14 ;*
Bor: Stockholm såklart, inga lantisar.. ? :S
Husdjur: ÄCKLIGT!!!!!!!
Syskon: tiiewp världewns jobbiasteh lillebror :S
Skola: Södermalmsskolan, samma som emma ;*
Bästa kompis: Emma ofc, deh borde ni veta vid deh här laget !
Kille: Han i förra inlägget, Edvin ;*
Favoritfärg: roooosa
Favoritmat: äter tiiewp aldrih mat men sushi :*
Favoritdjur:  somsagt ÄCKLIGT!!!!
Favoritfamiljemedlem: är tiiewp aldrih hemma så jah känner inte min mamma o pappa så bra, sorry . kanske min lillebror ?
Favoritaffär: Gina tricot
Favoritbloggare: KISSIE?!!!!!!!!!!?!??!??!!?!
Hatbloggare: dessie, asså hon är världens wannabee ? shiiit gumman lägg ner ;*

jah de va allt, nu ska vi röja stan , see yahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0