Gowd jul i efterskott <3

Chacha bittch ! <3 Nu har jag inte skrivit på jättelänge så nu är statistiken KASS ! Hur har er jul varit ? Min har varit bääwst ! <3 Först kom min älskling, mr. x hihi! Jaa, ni undrar säkert vem han är och jag ska visa er en bild på min bby snart (K' Jag fick stringtrosor och en jättesnygg bh av honom. Thihi, jah blev så sexig i det (k' jag kan ha på mihh tjocktröja oh mjukisar och ändå va sexyy ! u wish u have my life bitch ;) iaf, ska inte snacka om hur snygg jag är för det vet ni juh redan, daah!? Sen kom Emma över ett tag och vi bytte present fast deh vet ni juh redan ! Jah fick en tröja där de stog I LOVE EMMA och Emma fick en tröja där de stog I LOVE HANNA fast de vet ni ju också (A) Sen skulle vi äta nått fetto julbord. Trodde de ens att jah skulle äta det? Man bliwr ju jättefet :s Så jah tog ett äpple å drack vatten! Mm , sen blev deh julklappar fick plattång, hårsprey, 8 tshirts, 2 hoodiesar, 2000 kronor presentkort på ginatricot, 5000 kronor, löshår (ett måwste), blond hårfärg, lackleggings (mitt 3 par), 3 foundation, 5 mascaror, puder och mkt mkt mkt mer! Avundsjuka ? Yes, u are ;)

Puss Påeh Er Allah <3
/ Hannibääjbh <3


Kommentarer
Postat av: Ahline

hej & hå. Jag har tårar i ögonen och undrar om ni är serösa med det du/ni skriver? :)

om ni nu vill vara/bete er som fjortisar så har ni lyckats. jag fick en caribbean kryssnings resa och 21.000 lyckat va? hahahah, seriöst sluta skryta. puss :)

2009-12-28 @ 23:22:34
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0