hiss och diss

Idag hissar jag uggs! Asså dom är tiepp asmjuka och sköna ;* Kanske inte världens varmaste ? men shit the same , dom duger ? Kul att tiep alla äckliga fjortis härmas kissie med dom ? daahh . Kom på något eget!



Dagens stora FETA diss!

Fjortisar!!!!! Orka att små kissiewannabees springer runt i Stockholm med fejtpäls och uggs och skämmer ut sig ? Dom är fan tieepp 12 bast ?! När jag gick i sexan va jag tiepp " den lilla ängeln " inte någon jävla wannabeefjortis !? ;s Väx upp säger jag bara

Jag vet att ni älskar oss!

/ eemma ♥


Vad tycker ni typ om det här ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla du ska inte säga något om fjortis du är själv en, kolla på din bilder och din attityd vilken jag vet att vi älskar dig/ni hahahah

du är för rolig sajjjjjjjjjjjjk cook dum

2009-12-01 @ 18:57:02
URL: http://sweetcandys.blogg.se/
Postat av: Sofie Linnéa

Om de är riktiga Uggs är de väldigt varma och sköna ;)

2009-12-08 @ 11:30:45
URL: http://sofieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0