städat mitt rum ;o

ooups ! dålig upptadering . men nåra trogna läsareh har man iaf . 50 stycken , fortsätt så bitches (kk'<3 idah va jah hemma HELA dagen fattawr ni ?  heh, självklart valde jah inte de själv utan deh va mina föräldrar som tvinga mooi att städa mitt rum :o hörde ni?! jag städa mitt rum :o!? har typ inte hänt på 100 år, har levt i värsta smutsen lixomh ! Men imorn blire emma , lixom man kan jue inte vah hemma tieeep hela tiden ? daah ! ska nörda facebook ett tag nue ,  alla vill va vän med mig lixom ;) Mitt rum före efter jah städa det ;) glömde tyvärr ta en före bild. ni hade ändå inte velat se
  

ni vet att ni älskar oss/
hannibanniiih;*

Kommentarer
Postat av: IISABEL

haha tack så mycket, men nu är den inte rosa :O :P

2009-12-05 @ 23:08:18
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: Ahline

som alla andra säger! ja vet att ni hatar att älska mig ;)!

haha, hur har er/din kväll vart ikväll? :D

2009-12-05 @ 23:26:38
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0