Dagen i text ;*

Hello bitches! Idag var jag med emmabebis , heheh ovanligt ? Iaf love u hun (k) Vi gick runt och kolla ginatricot <3 Köpte världens snyggaste rosa linne :o vill tyvärr ej ladda upp bild på det eftersom alla ska härma mig *suck* life is hard ! ;( Whatevaah, sen va vi ute på staden och träffa massa bääjbs .<3 Angelica, Sofie, Sara, och Dessirée. Mmhh, sen gick vi hem till Angelica och sminka oss o så :) Sen gick vi ut och träffa David och Erik . Haha ni är så roliga killar. <3 Aah ,men nu ska jag tiiep sluta snacka massa ! Har tyvärr inga bilder eftersom kameran är paj . Den kan bajsa :(
Emma kommer hem till mig ikväll och vi ska kolla på tv och sååå . Hon ska sova här också . Vilket innebär mkt bloggning. Yeah ! Så läs vår blogg ikväll så kommer ni tiiep få se massor av inlägg ;) Vi kommer skriva tiiep 5 inlägg om dagen , så kolla mkee . 

Okej nu blev de aslång text but i know you love it .

Ni vet att ni älskar oss / hhanna


Kommentarer
Postat av: marran

ut tjatat att starta ironisk fjortis blogg sry

2009-12-04 @ 08:15:44
URL: http://hatabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0