Hanna hissar

Hello bitches! Tänkte börja med hiss och diss. Why not lixom ? ;-)

Elverket - Asså I looove elverket. Värsta discot där . Det finns asmkt snygga killar där också :§
Smink - Omfg, vad skulle världen vara utan smink . Ööh, ingenting?! Ni som inte använder smink... Ni är lite ute faktiskt .

Alla rosa bloggar - okej, jag vet att jag och Emma har en rosa blogg. Men orka att alla wb fjortisar ska härma oss och Kissie ? Jag vet att alla vill vara som oss. Men snälla sluta upp med era rosa bloggar. Ni är pinsama !
Foki - Asså jag håller seriöst med Kissie om att Fokis blogg inte ens är bra ? Den handlar bara om google,google och google . Whats the paint liksom? Kssies blogg is the shit liksom! (h)

Nu har jag lagt upp min hiss och diss. Skriv i kommentar ifall jah ska fortsätta ;)
Ni vet att ni älskar oss / hhanna


Kommentarer
Postat av: sandra

asså driver ni me bloggen? :)

2009-11-29 @ 21:15:21
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0