I´m back!

Chacha

Nu är vi tillbaka, hanna och jag! Saknat oss ? Ja, jag trodde väl det! Allt är bra med mig och idag har jag typ vart på stan med hanna babe (k) . Vi sprang runt på nk, i love it! Köpte en jättebramascara och 2 linnen. Jag lägger upp bilder på dom sen,för jag vet att ni vill se mina nya inköp! Sen gick hanna och jag och åt på donken, eller jag åt inte så mycket . Lite pommes frites bara, man vill ju inte bli tjock liksom. Efter donken gick jag typ hem ett tag och sen mötte jag upp hanna efter 3 timmar, va tvungen att sminka om mig ? daah ? Sen drog hanna och jag och mötte upp några killkompisar och gick typ ner på stan och härja. Nu måste jag dra, men vi hörs imorgon right ?
Ni får ha det typ asbra, för jag ska ha det!



Ni vet att ni älskar oss!

/ emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0