ouupssie

hello bitches

sorry, jag har tiep nt uppdaterat på hundra år ? men jag har liksom andra saker för mig göra
om dagarna än liksom sitta inne å blogga, shejka in dt, good!

Idag då!

Idag har jag vart på stan med Anton bby,  amira, nian och sara.h .
Vi åt på en jättemysig sushiresturang, ni vet där vid Gina tricot ;)
Och sen va jag in på gina tricot och köpte lite nödvändiga grejer tiepp! men anton ( my boiifriennd )
tyckte det va tråkigt eftersom dom andra hade dragit på någon äcklig fest någonstans? orka tiepp ?! :§
BTW,jag orkar inte ta kort på alla saker jag köpte liksom ? orka hehhe .... ? men jag printar från Gina så ni
får se ialf ? ;) <3

ni vet att ni älskar oss



/ eemma ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0